Lehdistötiedote
15.4.2025
Anne vastaa järjestön viestinnästä, brändistä, mediasuhteista ja palveluiden markkinoinnista. Hän myös toimii yhteistyössä jäsenorganisaatioiden ja yhteistyökumppaneiden viestijöiden kanssa.
Liina toimii päävastuullisena asiantuntijana vaikuttamistyössä. Tavoitteena on auttaa jäsenistöä, kiinteistö- ja rakennusalaa, sekä yhteiskunnallisia päätöksentekijöitä vauhdittamaan kestävyysmurrosta yhteistyössä.
Mervi varmistaa, että jäsenpalvelut vastaavat jäsenien tarpeisiin ja ovat tehokkaita, toimivia ja tuloksellisia. Mervin tehtäviin kuuluvat myös markkinointi ja jäsenviestintä. Ota Merviin yhteyttä, kun haluat keskustella jäsenyydestänne.
Lehdistötiedote
15.4.2025
Lehdistötiedote
28.2.2025
WorldGBC
28.1.2025
Lehdistötiedote
12.12.2024
Lehdistötiedote
5.12.2024
Lehdistötiedote
26.11.2024
FIGBC tunnus muodostuu FI liikemerkistä ja nimen typografiasta. – tästä muodostuu kokonaisuus, jota sanotaan logoksi. Näiden suhde on tarkoin suunniteltu, eikä niitä tule muuttaa.
FIGBC tunnukselle on määritelty suoja-alue, jotta sen ympäristö pysyisi rauhallisena. Tämän alueen sisälle ei tule sijoittaa tekstiä tai kuvia. Suoja-alueen mitta on F-kirjaimen kahden poikkiviivan korkuinen. Lisäksi tunnuksella on minimikäyttökoko. Tämän pienempänä ei sitä mielellään käytetä. Minimikoko tunnukselle on 16 mm leveys.
Tunnuksen perusvärityksenä käytetään CMYK-värejä. Liikemerkissä on kahden CMYK-värin liuku; vaalean vihreästä C50 / M0 / Y100 / K0, tumman vihreään C85 / M10 / Y100 / K10. Liikemerkkiä voi käyttää myös valkoisena jos tausta on riittävän tumma.
Käytössä on myös “Member of”-logoversio, jota jäsenet voivat käyttää viestinnässään. FIGBC:n jäsenet voivat käyttää jäsenlogoa ”member of” vapaasti kaikissa sellaisissa materiaaleissaan ja viestinnällisessä toiminnassaan, joissa on eduksi tuoda esiin yhdistyksen jäsenyys. Näitä voivat olla esimerkiksi www-sivut, yritysesittely ja esitys- ja koulutusmateriaalit.
Lue ja lataa Kiinteistö- ja rakennusalan kestävyyden kuntotarkastus